Ігри

Комплекс рухливих ігор для дітей 10-12 років 

СТАРТИ «ЗВІРЯТ»
Дві команди стають паралельно колонами. Перед ними на  відстані п'яти кроків малюють лінію. У кожній команді є «заєць», «вовк», «пантера», «тигр», «лев». Після виклику звірята біжать  уперед, оббігають прапорець і повертаються на своє місце. Хто на зворотному шляху перетне контрольну лінію, приносить своїй  команді 1 очко. Звірят викликають у будь-якому порядку, тому  необхідно бути дуже уважним. Тривалість старту - 3-4 хвилини. 

ПІНГВІНИ З М'ЯЧЕМ
Дві команди шикуються в колони за лінією старту. На відстані 10 м від неї - прапорці. За сигналом перші номери затискають між колінами один волейбольний м'яч, другий тримають у руках і рухаються до прапорця (діти перехиляються з ноги на ногу, як пінгвіни). Коли граючий дістане прапорець, він передає у свою команду два м'ячі: один - ударом ноги, другий - кидком через майданчик. Сам стає у кінець своєї команди. Гра закінчується, коли всі «пінгвіни» зроблять перебіжки, і м'ячі знову повернуться до першого номера. Порушенням вважається втрата м'яча під час бігу і прийом м'яча гравцем, який стоїть перед лінією старту. 

ПОВІТРЯНИЙ МІСТ 
Команди шикуються колонами за ростом (спереду найменші) паралельно одна одній. На відстані від них малюють лінію, до якої виходять капітани команд із волейбольними м'ячами у руках. За сигналом кожний капітан кидає м'яч першому гравцю своєї команди, той ловить його, а потім швидко повертає назад і присідає. М'яч від капітана летить до другого гравця, який робить те саме і т.д. Гра закінчується, коли останній гравець передає м'яч капітану, той піднімає його вгору. Гру повторюють 2-3 рази. Якщо м'яч упав на землю, його можна підняти і продовжити гру. Виграє та команда, яка швидше побудує «повітряний міст». 

ЕСТАФЕТИ-ПАРОВОЗИКИ
Перед командами, які стоять у колонах, малюють лінію, а на відстані 10 м від неї ставлять прапорець. За сигналом до прапорця біжать перші гравці. Вони оббігають прапорець, повертаються до своєї команди, оббігають її і знову біжать до прапорця. Коли ці гравці порівняються зі стартовою лінією, до них приєднуються другі номери (беруть перших за талію). Тепер гравці удвох оббігають прапорець, а потім усю команду. Гра закінчується після 
виконання завдання всією командою. 

Комплекс рухливих ігор для дітей 13—14 років 

КАНАТ
Команди розташовуються на протилежних сторонах майданчика за лініями. Перпендикулярно до середньої лінії кладуть канат довжиною 4-6 м. За сигналом гравці біжать до каната, щоб 
заволодіти ним і перетягти на свою сторону. Це нелегко, оскільки суперник намагається зробити те саме. У боротьбі виграє найбільш спритна команда. Гру проводять із різних вихідних положень: стоячи спиною до каната, сидячи по-турецьки. За однакових результатів надається третя спроба. 

ПЕРЕПРАВА В ОБРУЧАХ
Команди вишикувані в колону по одному. Перед стартовою лінією в руках у направляючого гімнастичний обруч. За сигналом обруч накладають на пояс два перших гравці і швидко перебігають на протилежний бік майданчика - дистанція до 10-15 м. Перший номер залишається за фінішною лінією, а другий, не знімаючи обруча, швидко повертається назад і повторює завдання з третім номером, потім він сам залишається на протилежному березі, а 
переправу робить третій номер і т.д. Виграє команда, яка перша закінчила переправу. 

ПРИНЕСИ М'ЯЧ
Команди вишикувані в колону по одному чи в шеренгу перед стартовою лінією. На протилежному боці майданчика напроти кожної команди лежить коробка з іншими м'ячами у кількості, що, відповідає кількості гравців у команді. За сигналом перший номер біжить до коробки, бере один м'яч і бігом повертається назад на своє місце, хлопаючи по плечу наступного учасника, другий номер повторює те саме і т.д. Естафета закінчується тоді, коли принесе свій м'яч і стане в колону останній гравець. 

БАР'ЄРНИЙ БІГ
Команди вишикувані на стартовій лінії. Поперек дистанції натягнуті три-п'ять довгих еластичних мотузок на відстані 4-5 м між собою. За сигналом учасники почергово проходять дистанцію туди і назад, перестрибуючи через бар'єри. За торкання до шнура команда отримує штрафне очко. Висота бар'єра варіюється залежно від віку і підготовленості учасників. Перемагає команда, яка закінчить естафету і допустить найменше помилок. 

СНАЙПЕРИ
Склад команди 6-8 чоловік. Команди вишикувані у шеренги за 1,5-2 м перед лінією кидання, у кожного учасника в руках по два тенісних м'ячі. На відстані 5-8 м від лінії кидання знаходиться мішень. За сигналом гравці почергово виходять вперед і виконують по два кидки в ціль. Виграє команда, яка попала в більшу кількість мішеней і витратила на них меншу кількість м'ячів. 
Естафети з елементами спортивних ігор 

М'ЯЧ У КІЛЬЦЕ
Команди вишиковані в колону по одному перед баскетбольними щитами на відстані 2-3 м. За сигналом перший номер кидає м'яч в кільце, потім кладе м'яч, а другий гравець підхоплює його і теж кидає в кільце і т.д. Виграє команда, яка набрала більше число влучень. Гравець, який не попав у корзину, повинен, спіймавшй м'яч, оббігти з ним стойку, що знаходиться в 5-
6 м від колони, і лише тоді передати м'яч наступному гравцю. 

БАСКЕТБОЛЬНИЙ СЛАЛОМ
Склад команди До 8-10 чоловік. Команди вишикувані за лінією старту, в руках у перших номерів по баскетбольному м'ячу. За сигналом учасники з веденням м'яча (удари об підлогу) 
оббігають «вісімкою» вертикальні стояки, що стоять на 1-2 м один від одного, потім, рухаючись вперед, перекидають м'яча через горизонтальну планку (натягнутий шнур), ловлять його, кидають у стінку, знову ловлять і кидають у кільце. Після попадання (число спроб не обмежене) учасник перекидає м'яч назад іншому номеру, а сам повертається до команди. 

ШАЙБУ!
Склад команди - 10-12 чоловік. Команди вишикувані в колону по одному, в руках у направляючих хокейні ключки і на підлозі по шайбі. Перед кожною командою по подовжній лінії стоять 2-3 стояки, а на протилежному боці майданчика - ворота. За сигналом перші номери біжать із шайбою, обводять стояки і не далі позначеної поперечної лінії виконують кидок по воротах, потім бігом повертаються назад, передають ключку наступному учаснику. У грі використовуються кілька шайб, щоб не було простоїв. 


РУХЛИВІ ІГРИ 

АЛФАВІТ
При кожному стрибку гравець має назвати одну з букв алфавіту (спосіб стрибання має бути складним, щоб важко було безпомилково стрибнути 33 рази, називаючи всі букви алфавіту). Зробивши помилку, гравець мас відразу назвати рослину на що букву чи тварину, чи місто, про що домовляються перед грон і. Якщо це вдалося зробити відразу, гравець може починати стрибати спочатку, якщо ні - черга наступного гравця. Завдання учасника гри пройти всі букви алфавіту. 

ЗОЛОТІ ВОРОТА
Двоє ведучих, узявшись за руки зверху, утворюють ворота і співають пісню:
Золоті ворота
Пропускають не завжди,
На перший раз прощається,
На другий забороняється, а на третій раз не пропустим вас! Усі інші учасники, поки лунає пісня, пробігають крізь «ворота». На останні слова ворога зачиняються, хто «упіймався», виходить із гри. 

ХУДОЖНЯ ЕСТАФЕТА
Намалювати по черзі свій портрет (знак зодіаку), передаючи маркер як естафетну паличку. 

ЗМІНА МІСЦЬ
Дві команди шикуються в шеренги очна навпроти одної. За командою ведучого гравці команд міняються місцями. Перемагає та команда, яка першою вишикується в шеренгу. 
Гру можна урізноманітнити, змінюючи початкове положення, стоячи спиною один до одного, сидячи обличчям або спиною один до одного, лежачи на животі, лежачи на спині тощо. 

МОДНИЦЯ
Для гри потрібна велика сумка, повна старих речей. За сигналом ведучого сумка переходить по колу від гравця до грання. За двома сигналами ведучого гравець, у кого опинилася сумка, дістає одну річ і вдягає. Коли лунає сигнал - гра продовжується. 

ФЕЄРВЕРК
Гравці вибирають по одному спритному гравцеві з команди. Ті мають утримати одночасно в повітрі спочатку два, а потім три, чотири, п'ять порожніх, різнобарвних, одноразових целофанових пакетів, підкидаючи їх двома руками. 

СПРИТНІ ОРИГІНАЛИ
Група ділиться на дві чи більше команд. Кожна стає в коло за капітаном. Через 4—5 м робиться фініш. За сигналом перша дитина з .кожної команди біжить до фінішу і назад, передаючи естафету наступному гравцеві. Команди змагаються в оригінальності. Наступний гравець має досягти фінішу іншим способом (підскоками тощо), але не повторюючи рухів попередніх гравців. 

ОДВІЧНИЙ РУХ 
Усі учасники гри сідають у коло. Один гравець починає показувати фізичні рухи (махати рукою, тупотіти ногою тощо). Гравець, що праворуч від нього, має повторити його рух і додати щось своє. Третій повторює рухи обох і додає своє і т.д. Той, хто не може згадати хоча б одну дію чи робить рух у неправильному порядку, виходить із гри. 

МИ ВЕСЕЛІ ХЛОП’ЯТА
На протилежних сторонах майданчика чи зали відзначаються лініями 2 будинки, де «мешкають» 2 команди. Відстань між ними 15-20 кроків. По черзі кажуть хором: «Ми — ' веселі хлоп'ята. Любим бігати і грати. Ми—веселі хлоп'ята, спробуй нас наздогнати"!». У цей, час одна команда виходить зі свого «будинку» і хизується перед супротивниками. Останні мають право починати ловити, коли будуть вимовлені слова: «Спробуй нас наздогнати!». Ті, кого спіймали до лінії будинку, переходить до команди суперників. Після того наступає інша команда. Гра триває доти, доки в одній із команд не залишиться жодного гравця. 

ПОМІНЯЙТЕСЯ МІСЦЯМИ
Гравці сидять на стільцях у колі. Ведучий пропонує помінятися місцями тим, у кого,; наприклад, імена починаються чи закінчуються на букву «А». Під час пересаджувань гравців; ведучий має хутенько сісти на звільнене місце. Той, хто лишився без місця, стає ведучим. 

РИВОК ЗА М’ЯЧЕМ
Команди вишикувані в колони по одному за лінією старту, перед якою на відстані 2-3 м встановлені високі стійки з планкою на висоті 2 -3 м. У руках першого гравця великий], надувний м'яч. За сигналом ведучого він кидає м'яч угору - уперед через планку пробігає під| нею і ловить м'яч, не даючи йому впасти на підлогу Потім біжить із м'ячем назад і передає його наступному учаснику Наступний гравець повторює те саме завдання. 

СПРОБУЙ УТЕКТИ 
Усі учасники об'єднуються в одну команду і шикуються в шеренгу. Посередині! майданчика окреслюється зона завширшки два метри. У цій зоні стоїть ведучий, який має! 1 ловити гравців, що перебігають через зону на інший бік ігрового майданчика. Усі піймані ведучим гравці мають йому допомагати ловити, не залишаючи при цьому зони. Гра триває доти, доки залишиться один не-пійманий гравець. Він і буде переможцем.

Естафети з колективними діями

ХТО ШВИДШЕ?
Команди вишикувані в шеренги. Перед кожною командою поставлено по два стояки висотою 50—60 см, між ними «дверний проміжок». За сигналом гравці кожної команди почергово швидко пробігають двері і перешиковуються у ерою шеренгу на протилежному боці майданчика. 

ПАРНІ ГОНКИ
Команди вишикувані в колону по одному. Направляючі - перший і другий номери - стоять попарно. За сигналом перша пара рухається умовленим способом до протилежної лінії. Перший залишається за лінією, другий повертається назад і виконує завдання з третім номером, потім сам залишається на місці, а третій номер повертається за партнером і т.д. Способи переміщення: бігом, тримаючись за руки; боком, приставними кроками, обличчям один до одного, тримаючись за руки; те саме, стоячи за одним, тримаючи партнера за пояс; стрибками на двох ногах, обхопивши один одного. 

СОРОКОНІЖКИ
Команди шикуються в колону по одному перед стартовою лінією і розраховуються по 3-5 чоловік. За командою: «Приготуватися!» - всі учасники першої групи присідають і кладуть руки на пояс поперек себе. За командою: «Марш» - групи умовним кроком чи стрибками проходять навприсядки установлену дистанцію, зберігаючи з'єднання і не встаючи. Те саме повторюють другі і т.д. Виграє команда, учасники якої першими перейдуть фінішну лінію і не порушать установлених правил. 

Естафети комічного характеру 

КАРАКАТИЦЯ
Команди вишикувані в колони по одному. Направляючі у вихідному положенні - упор сидячи із зігнутими ногами. За сигналом вони трішки піднімають таз і швидко пересуваються в упорі на руках до протилежної лінії, розташованої на відстані 5-6 м від старту. Як тільки ноги перетнуть фінішну лінію, гравці встають і бігом повертаються назад, стаючи в кінець колони, а рух починають інші учасники. 

РОЗСИПАВ - ЗБЕРИ
Команди вишикувані на старті. У руках у перших номерів по коробці, в якій знаходяться 10-12 тенісних м'ячів. За сигналом учасник підбігає до кола, що лежить на підлозі, висипає всередину вміст своєї коробки і швидко відносить її назад, передаючи другому учаснику. Той біжить до кола і, зібравши розсипані м'ячі в коробку, повертається і передає її наступному учаснику, який знову висипає вміст у коло і т.д.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар